Cviky na bříško

6. července 2011 v 21:54 | Karol |  Cviky, pohyb
1. Klasické sedy lehy určitě všichni znáte. Jsou pro tvarování docela podstatné. Vím to z vlastní zkušenosti.

2. Šikmé sedy lehy. Parádně tvarují šikmé břišní svaly, ale jsou namáhavější než klasické.
- lehneme si na záda pokrčíme nohy v kolenou a přitahujeme hlavu k jedné noze. Po několika opakováních (až vás začnou pálit svaly) vyměníme stranu.

3. Pokládání nohou. Lehneme si na záda nohy zvedneme naplé do výšky tak, aby s trupem svíraly pravý úhel. Ruce upažíme, dlaně otočíme směrem k zemi. Pomalu pokládáme naplé nohy k zemi, ale země se nedotýkáme, a zase je zpátky táhneme nahoru (NAPLÉ!)

4. Střídavé pokládání nohou. Lehneme si stejně jako u předchozího cviku, ale pokládáme nejprve jednu nohu a po několika sériích nohy vyměníme. Tento cvik je pro šikmé břišní svalstvo.

5. Psaní číslic. Tencto cvik je velice namáhavý, ale také velice účiný. Lehneme si na záda, nohy proplé a ruce podél těla. Spojenýma nohama začneme psát obrysy číslic. Píšeme dokud můžeme :)).

6. Stříhání nůžek. Lehneme si na záda a opřeme se o lokty. Naplé nohy zvedneme asi 5 cm nad zem a střídavě stříháme nohama. Abyste to dobře pochopili - Když je pravá noha nahoře, levá je dole :D a pravá jde do leva a levá do prava. Takže se jakoby ve vzduchu překříží :)).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Teujfel Teujfel | Web | 6. září 2011 v 21:09 | Reagovat

Ahojky promiň že píšu až teď ale nevšimla jsem si že jsi psala...jinak jestli máš ještě zájem o to spřátelit se tak budu moc ráda...=) Jdu si tě přidat tak zatím pa =)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama